Mijn lipstick stash

De laatste 2 jaar ongeveer ben ik steeds meer lipstick gaan dragen. Ik vind het leuk om nieuwe kleurtjes te proberen, wat meer uit te pakken af en toe en te experimenteren door te kijken welke kleuren wel en niet bij mijn huidskleur passen. Vandaag laat ik je mijn lipstick stash zien!

DSC000092Oké, laten we eerlijk zijn, het is niet alleen lipstick, ook 2 getinte lippenbalsems en lippotloden komen aan bod. Laten we van start gaan!

Essence
Essence is een van mijn favoriete merken; lekker budget en de lipsticks werken goed en zitten fijn. Hieronder alle lipsticks die ik heb, plus 2 lipcreams! De lipcream in 03 Soft Nude heb ik nog niet zo vaak gebruikt, ik vind de kleur niet zo staan bij mij. De rode 04 Silky Red draag ik soms als ik een feestje of iets dergelijks heb. Ze blijven lang zitten, maar gaan na een paar keer eten en drinken en een avondje praten toch wel afbladderen, waardoor je van die ‘velletjes’ krijgt.

DSC00042

Essence Stay Matt Lip Creams in 04 Silky Red en 03 Soft Nude

DSC00004DSC00011(spiegel)

Catrice
Hetzelfde geldt voor Catrice, lekker budget met vaak mooie (LE-)verpakkingen en goede lipsticks.DSC00022 DSC00019DSC00017

Rimmel
Deze 2 lipsticks van Rimmel zijn de enige producten die ik heb van het merk. Eerlijk gezegd heb ik deze  nog nooit gedragen, mede omdat ik er nog foto’s van moest schieten! Wel heb ik bij menig YouTuber/blogger gezien dat de Rimmel Kate Lipsticks erg gewild zijn. Deze 2 producten scoorde ik in een kortingsbak.DSC00028 DSC00034 DSC00030

Miss Sporty
Het enige lipproduct van dit merk. Miss Sporty is ook een heel leuk merk als het om kleine prijsjes gaat. Ik was al een tijdje geleden lyrisch over de IncrediBALL mascara, totdat deze ineens uit het assortiment was gehaald…Deze Perfect Color Lipstick in 059 High Red draag ik niet heel vaak, of in combinatie met een andere lipstick, omdat deze nogal snel uitloopt en veel afgeeft.DSC00046 DSC00048

NYC
Ik heb nog nooit een lipstick geprobeerd van NYC, maar de Applelicious Glossy Lipbalm gebruik ik met liefde. Ik heb er 2, een rode kleur en een lichtroze (die heb ik al bijna opgemaakt!). Ze ruiken lekker, zitten lekker en verzorgen goed. Plus het feit dat je een subtiel kleurtje op je lippen hebt maakt het extra leuk!DSC00044

Lippotloden
Ze zien er wat gehavend uit, maar ik gebruik ze dan ook met veel liefde. Ik heb 2 Longlasting Lip Pencils van Catrice; in de kleuren 170 Plumplona Olé en 130 Prince Cherry. Ze zijn ook nog eens waterproof! Erg fijne lipliners. Soms draag ik ze ook wel eens alleen, zonder lipstick en doe dan gedurende dag een beetje lippenbalsem op om het droge gevoel tegen te gaan. De andere 2 potloden zijn van Essence. De Essence Lipliners in de kleuren 07 Cute Pink en 13 Transparent. Allebei ook erg fijn!DSC00039 DSC00050

Dus, als je alles bij elkaar optelt, zijn dit 22 producten. Vier potloden, twee getinte lippenbalsems, twee lipcreams en 14 lipsticks. Ik begin toch al een aardige stash op te bouwen zo!

Marieke30

Een gedachte over “Mijn lipstick stash

Geef een reactie

